Taka sytuacja: praktycznie nie mamy umowy na K2PL i K9PL, napęd główny z przekładnią nadal jest niemiecki (MTU), Niemcy udowodnili, że rynków nie odpuszczają. Koreańską przekładnię chwilowo testują Turcy w Altayu, silnik ponoć też ma być tam montowany 1/2
— Marek Meissner (@MarekMeissner) October 20, 2022
![]() | I się wyjaśniło |
![]() | Kozacy robią swoje ... |
![]() | Tak to się robi w bantustanach |
![]() | Bez zmian .... |
![]() | USA budują nowe elektrownie węglowe ![]() |
![]() | Taka prawda |
| Wiceminister energii Wojciech Wrochna poinformował, że Polska podczas posiedzenia ministrów państw UE zabiegała, |
| Komisja Europejska zmienia podejście do ograniczenia emisji CO2 w motoryzacji |
| Kolejne „Patrioty” i „Irysy”. Niemcy wydatnie wspierają obronę powietrzną Ukrainy |
| "Drzwi będą otwarte". Łukaszenka zachęca jednego ze światowych przywódców |
| Wielki zwrot w sprawie Ukraińców. Poznaliśmy plany rządu |
| Szaleństwo sekty klimatystów każdy widzi w rachunkach na prąd |
| No ba |
![]() | Mocno ktoś go ciśnie |
| Putin ma tajną broń na Białorusi? Do krajów bałtyckich napływa ostrzeżenie |
W S&F w dalszym ciągu opierają się na odczuciach, przeczuciach, i kryształowej kuli ![]() |